tegenstroom fietsen.reismee.nl

Afzien in die hitte

Soms kom je ergens en dan denk je oh mijn god waar kom ik nu weer terecht. Maar de Chambre d'hotes die we gehad hebben zijn beter, schoner dan sommige hotels! Maar ja soms heb je ook gewoon geen keus en moet je wel omdat er HELEMAAL MAAR DAN OOK HELEMAAL niks anders is, in de buurt. Zoals vandaag ook weer. Toch weer van de route af. Een moderne madame en een Monsieur die goed schijnt te kunnen koken. Hij is dan oo al een tijd bezig dans la cuisine. Ben benieuwd! Over de rit van vandaag. Ik voel dat ik sterker ben in de benen dan bij aanvang. De morgen heb ik alles fietsend gedaan maar in die hitte lukt het niet (of wil ik niet echt, kan ook) Even wat op een rij 5% 1200mtr 5% 300 mtr 2% 5000 6 tot 10% 500 5% 1200 6% 300 5% 400 5% 200 8% 300 10% 350 9% 100 En dan nog de stijging die Wim vermeld heeft, die stond niet in het boekje omdat we van de route afmoesten

keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie