tegenstroom fietsen.reismee.nl

Vroeg op pad!

Vanochtend 7 uur vertrokken uit Viviers. Vandaag 80 km om uiteindelijk in Cattenom te eindigen. Het was een etappe vergelijkbaar met die van gisteren alleen minder warm. Donkere wolken namen ons mee en ook hier zat het zware deel in de eerste 50 km. Later op de dag een eerste regenbui sinds 3 weken. Regenkleding aan en verder fietsen. Het is wel zo prettig om zo vroeg te vertrekken weinig verkeer en rond 10 uur heb je al een heel end gepedaleerd. De benen voelden vandaag beter dan gisteren ondanks diaree en een slechte nachtrust. Aan de overkant werd een feestje gebouwd dat duurde tot 4 uur in de ochtend met veel gekrakeel. We verblijven in een chambre d'hôte in Cattenom. Ja u leest het goed daar waar een reusachtige atoomcentrale staat. Morgen verlaten we het land van Marianne en trekken Duitsland binnen. Trier is ons volgend eindpunt van de etappe van morgen. Als alles goed gaat hopen we donderdag a.s. in de garage aan de Parmentier onze fietsen te parkeren.

Nog een fijne zondagavond!

Diny

Morgen Duitsland!en dan aftellen weer een mooie reis en veel gezien!wat zullen de mupkes blij zijn als ze opa en oma zien!gr Diny

Jan en Sjannie

Poire toch niet zo goed ?