tegenstroom fietsen.reismee.nl

Vandaag de trein!

Vanochtend lekker kunnen uitslapen en samen met Ton en Monique gezellig ontbeten. We hebben ons de tijd genomen op deze regenachtige dag en besloten met de fiets op de trein naar Euskirchen te reizen. Een leuke bijkomstigheid was dat Toontje mijn aanhangwagentje inclusief bagage tegen een redelijk DHL tarief bij ons hotel in Euskirchen wilde afleveren. Na ons afscheid, van onze vriend en vriendin, op de fiets naar het station in Oberbettingen-Hillesheim. Om 12.05 uur ging onze trein naar Euskirchen. Nu moet gezegd zijn de Duitse treinen zijn ingericht voor het vervoer van fietsen en het kost geen pepernoot. Dus kortom de reis was een makkie deze keer. In de namiddag Euskirchen centrum bezocht wat door winkelstraten geslenterd om vervolgens van onze laatste maaltijd in het hotel te genieten. Morgen fietsen we van Euskirchen naar de Parmentier waar onze reis eindigt. We zijn bijna 3 weken onderweg geweest 1400 km getrapt en hebben elke dag genoten van de mens en zijn omgeving. Het was pittig soms zwaar maar na een douche en een hapje ben je dat snel vergeten. We geven ons beiden een compliment, we waren er voor elkaar we hebben deze reis als heel bijzonder ervaren. Math was steeds in onze gedachten en voor mijzelf een soort verwerken van mijn verdriet ik mis die kloothommel van een broer van me.

Slotwoord: bedankt voor jullie reakties doet gewoon goed wat van het thuisfront te horen.

Een speciaal bedankje met een dikke knuffel van rugnummer 0 voor rugnummer 4.

En Lotte,Finn en Pleuntje jullie hebben een kei van een oma daar kunnen jullie trots op zijn!

Dat was het dan onze reis zuid-noord 2017!

Adiny

Welkom thuis
Denk dat daar drie mupkes heel blij zijn !
En die groten ook !

Wiel & Miep

Bedankt voor jullie prachtige reisverhalen, we hebben er van genoten.

Joeppie

Misschien is het verstandig om de volgende keer als jullie per fiets op reis gaan over te stappen op een electro-bike ! Trapt wat makker in plaats van lopen ! Jullie worden ook een dagje ouder !!!!!!!!

Joeppie

Het neemt niet weg, dat ik wel een diepe buiging voor jullie maak voor zo een puike prestatie voor de zoveelste keer ! Om Voerendaal gaat het vuurwerk af voor jullie 2 !

Leentje

Top gefietst jullie twee, welkom thuis ..!

Paul en janine

Chapeau voor jullie doorzettingsvermogen! We zijn vol bewondering! Nu lekker naar huis en weer genieten van kinderen en kleinkinderen!

Familie kneus

Wij zijn trots op jullie beide, hopelijk tot straks xxx

Frank

Welkom terug!.
Jullie zien er uitgerust en blij uit alsof jullie trip op simulator hebben gemaakt.....
Respect!!!