tegenstroom fietsen.reismee.nl

Het venijn "zattem" in het begin

HEERLIJKE DAG! Gisteren lekker maar voor onze begrippen laat gegeten! De gastvrouw zei 's middags al dat le chef een heerlijk dessertje voor ons gemaakt had. Ik en desserts. Dus toen ik het voor gezet kreeg vond ik dat ik het toch maar moest opeten. Een het was bijna 22.30 en twee ik had gewoon geen honger meer en zat te wurgen ( uit fatsoen) om het door mijn strot te krijgen. Maar het was wel lekker. Van rabarber. Rode bessen, bloem van vlierbessen en nog wat.

keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie