tegenstroom fietsen.reismee.nl

Welkom op ons Reislog! Tegenstroom Fietsen.

Hallo en welkom op ons eerste reislog!

Tegenstroom fietsen vraagt om wat uitleg.

Voor ons betekent deze fietstocht een"requiem"voor onze overleden broer Math. Veel te jong en nog zoveel voor te leven, deed hij helaas een trap teveel. Math je bent bij ons, wij nemen je mee op de bagagedrager!
Tegenstroom fietsen.
Vertrokken de vorige tochten vanuit Heerlen nu keren we de tocht om. De fietsen, de bagage en het aanhangwagentje zijn inmiddels opgehaald en zullen afgezet worden inSèteaan de Franse Méditerranee.
Op 6 juni vertrekken wij per spoor van Heerlen via Maastricht en Luik naar Brussel om de bus naar het vliegveldCharleroiste nemen. Wij vliegen naar Montpellier en van daaruit nemen we de bus naarSète. We verblijven een paar dagen in het hotel om te "acclimatiseren".
9 juni is dan "legranddépart"dan fietsen wij naar de plek waar deRhônehaar water uitstort in de Middellandse zee. Langs deRhône- noordwaarts tegenstroom fietsend- zullen we de komende weken dit prachtige land trappend verkennen.Wij verheugen ons in het bijzonder op deze tocht immers dit jaar zijn Marion en ik 40 jaar samen. Twee bevoorrechte mensen die zich realiseren dat ze dit weer samen mogen en kunnen doen! Lotte, Finn en Pleuntje wij hopen dat jullie straks ook grenzen durven te verleggen!

Dit reislog is dé plaats om op de hoogte te blijven van al onze avonturen en ervaringen tijdens de reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar wij ons bevinden en waar wij zijn geweest!

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor onze mailinglijst door je e-mail adres achter te laten.

Wij zien je graag terug op ons reislog door af en toe een een berichtje achter te laten!

Leuk dat je meereist!

Groetjes,

Marion en Wim

Debbie logister

Lieve wim en marion,

Een hele fijne en vooral veilige vakantie gewenst. Geniet van alles en vooral van elkaar. Ik zal weer met plezier jullie volgen en de verhalen lezen. In gedachten zijn we zo wie zo bij jullie. Heel veel liefs en dikke kussen en knuffels Rik,Debbie en Pleuntje

Diny

Lieve vrienden
Heel veel geluk en gezondheid op deze reis
Weet zeker dat Math mee reist en een oogje inhet zeil houdt
geniet van deze reis en van elkaar !kom gezond terug Diny

Ans Vencken

Lieve Marion en Wim
Hele goeie reis ,geweldig dat jullie dit doen en kunnen doen .!
Veel sterkte en spierkracht ! Jullie hebben t verdiend ,al voordat jullie de finish hale .!
Liefs Ans en Wim .???????????????

Suzanne, Maarten en Nora

Lieve Marion en Wim,

Geniet van deze reis! Hou alles heel en veilig. Verheugen ons nu al op de reisverhalen. Liefs

Noëlle Jongen

Lieve Marion & Wim
Wat fijn dat jullie dit weer kunnen ondernemen, na het medische herstel van Marion. En mooi jullie eerbetoon aan Math. En jullie 40 jaar samen zijn en dit nog zo prachtig en moedig kunnen ondernemen. Trots op jullie!
Goede start morgen en een veilig en gezellig fiets avontuur gewenst. Leuk dat we jullie weer mogen volgen. Top, zet hem op! Lieve groeten Noëlle.

Jan en Sjannie

Goedemorgen Wim en Marion,

Aan een gewone ontbijttafel realiseer ik mij dat jullie vandaag vertrekken . 40 jaar en gedenken, wat een mooie aanleiding om deze onderneming te starten. Wij gaan jullie volgen en genieten van de verhalen en de foto's.

Liefs,

Jan en Sjannie

Sjef en Franca

Natuurlijk gaan we jullie volgen in het land van de Fransozen. Benieuwd wat jullie nu voor de kiezen krijgen. Code rood, geel, oranje of gewoon wind in de rug en de zon achterna?
Wim heeft navigatie bij zich dus kan er weinig gebeuren als ie naar Marion luistert.
Wij wensen jullie een mooie avontuurlijke reis met vele bijzondere momenten en ontmoetingen. Bij terugkomst zullen we er een pilsje op drinken in de enige echte kroeg van Welten. Wie weet drinken er nog wel een paar mensen een pilsje mee.....in de stijl van Math....

Frans en Ria

Ut geët uch good. Ieësj d'r Mistral tegemoot en da op ut lets d'r Heëlesje wink. Kins ze osz aageëve of d'r ee versjil i zit.
Wunsj uch vöal sjpas, vregelerei e wink mit. Komt gezonk heem

Ton en Monique

Lieve Marion en Wim,
Wij wensen jullie nu alvast een super reis en een mooie tijd samen.
Wij gaan jullie natuurlijk volgen en weer genieten van jullie verhalen.
Als het zwaar wordt weten jullie dat wij bij jullie in het karretje zitten!
Dikke knuffel en kus,
ToMo

Chris&Harry

We wensen jullie een hele mooie inspirerende verrassende liefdevolle tocht. Goede reis en kom vooral goed thuis.
Dikke kus, Chris&Harry

Tokkies

Paps en mams,

Wij zullen het reislog zeker volgen. Ons commentaar zal doordacht worden geplaatst. Ben blij dat we gisteren onze maandagavond etentjes nog samen hebben mogen ervaren. Super dat jullie hier toch rekening mee houden en op dinsdag vertrekken. Wij zullen Je fantastische kookkunsten gaan we missen en helaas zullen we de komende periode zelf de maandagavond moeten organiseren. Maar (intern bij de tokkies) is het hoge woord er uit. We gunnen jullie dit van harte. Lekker iedere dag met die bezwete batsen opnieuw op dat bruine leer. Stinkend door het Franse land. Stokbrood buffelen in de velden en lekker schelden als de navigatie niet doet wat je hem vraagt... Jongens have fun. Neem Mathje zeker mee en kom vooral zelf ook heelhuids weer terug. Let op mekaar en ma gebruik dat fluitje wat vaker. You are the boss...

Lover ya.

Paul en Tonny

Lieve Marion en Wim,
We weten dat jullie erg genieten van deze fietstochten en wensen jullie veel plezier.
Heel fijn om dit samen mee te mogen maken. Fijn dat het nu weer kan.
De eerste 40 jaar samen hebben jullie er al opzitten, nu op naar de volgende.
Lieve Marion en Wim, geniet ervan en kom gezond weer terug want we willen wel weer graag met jullie op stap.

Groetjes,
Paul en Tonny

Ans&Frank

Beste Marion & Wim, bedankt alvast voor de voorpret. We genieten nu al over alles wat jullie zeker weer gaan meemaken en vertellen. Zo kun je met goet lesen en sgrijven en een passend frans glas het gevoel hebben dat je er zelf bij bent zonder op die fiets te moeten. Ga er vanuit dat jullie aan fietsen en te keer gaan als God in Frankrijk een nieuwe dimensie toevoegen. Heel veel plezier!!!

Irmi en Marcel

Hallo liebe Marion und Wim ????????

wie ich es lesen kann und die Fotos es zeigen ist es wieder eine tolle Reise die Ihr macht. Ich bewundere euch und freue mich mit euch. Schöne Landschaft, gutes Wetter und jetzt noch die aerodynamische Frisur von Marion ????????. "Mensch was willst du mehr ......."
Geniesst weiterhin und viel spass beim radeln ???????????

Irmi en Marcel ????????