tegenstroom fietsen.reismee.nl

Valence !?

Naschrift

We hadden een prachtig hotelletje in Charmes-sur-Rhône en we hadden ons aangemeld voor het diner. Het is algemeen bekend dat Marion bijzondere interesse heeft voor alles wat op tafel komt. Nou gisteravond heeft ze kunnen genieten van een diner ster waardig. Een mooie Rosé premier cru begeleidde de gerechten. Top eten top avond.

Woensdag etappe

Vanochtend vroeg uit de veren en om 8 uur trapten we rond richting Valence. Nou ergens in een helling midden in Valence sloeg de scharnierpen uit mijn aanhangwagen. Ik schrok en dacht meteen dat wordt een vroege thuiskomer. Ik zag alleen nog een schijf liggen en ik miste de vleugelmoer die alles op zijn plek houdt. Ik zag de bui al hangen Marke de aanhangwagen op haar rug en ik de bagagezak. Maar ook hier was er weer zo'n bijzonder moment. Ik op zoek naar die vleugelmoer en ik weet zeker dat "hij" me erop attendeerde. Dus snel moertje bevestigd en verder de stad door. Vandaag was het broeiierig warm daarom zo vroeg vertrokken. Om twee uur waren wij al in Andancette bij Villa Rhôna. Aangebeld maar zelfs de kat deed niet open. Om 16 uur konden we pas terecht zo melde Booking.com. Dus wat nu. Startnummer 4 hoorde dat op de markt beweging was. Nou mensen wij hebben daar twee uurtjes op een bank doorgebracht en gekeken naar een dorpstafereel dat ons 30 jaar terug in de tijd bracht. Ze hadden het plein versierd met alles wat ze in een jaar tijd week in week uit geknutseld hadden. Ik zal jullie mijn beelden besparen. Marion heeft wat plaatjes geschoten en die spreken voor zich. Om 16 uur meldden wij ons op ons verblijf adres en tot onze verbazing deed de schilder open met de mededeling dat mevrouw in Lyon was en dat ze rond de klok van 20 uur terug zou zijn. 10 minuten later zei die goede man dat hij naar huis ging. Dus hadden wij het huis voor ons alleen. Er zou, zo liet hij nog weten een avondmaal bereid worden. Om 19.30 uur kwam de eigenaresse met verontschuldigingen binnen. Heel aangenaam mens die ons een heerlijk diner opdiste in de prachtige tuin. Genieten. Marke had zeker twee uur gezocht naar een overblijf voor de komende dagen. Het is moeilijk om iets te vinden en dat niet te ver van de route afwijkt. Morgen een kort ritje want billen, rug en nek beginnen op te spelen.

Groetjes

Reacties

Reacties

Chris&harry

Is het niet tijd voor een rustdag binnenkort?

Jan en Sjannie

Wim, je maakt toch wel een rondje over het pleintje van de Hermitage! En eentje drinken!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!